Book Tag #3 - Fa Imádat - Nem félünk a könyvektől!

2017. március 16., csütörtök

Book Tag #3 - Fa Imádat

Mindig meglepődök ha ilyen feladatokra jelölnek, mert úgy érzem talán mégis van értelme így annak, amit csinálok. :3 Szóval természetesen örömmel teszek eleget eme nemes feladatnak újfent, amivel Molly, a Coffee and Manga blog szerkesztője bízott meg. :3 Most kissé tematikus vizekre evezünk, ezúttal a Fák imádata a téma. Tessék:


1. "Ha én fa lennék, semmi okom nem lenne rá, hogy szeressem az embereket."
Maggie Stiefvater: The Raven Boys - A hollófiúk
Avagy egy könyv utálatos szereplőkkel

Emily Brontë: Üvöltő szelek
Ehh... Nemrégiben olvastam el másodszor, hátha változnak valamit az érzéseim és esetleg megszeretem ezt a sokak által kedvelt történetet... Gondolom mondanom sem kell, hogy nem sikerült... :') Sok olyan szereplő van, akit ki nem állhatok, hiszen néhány író zseniálisan tudja formálni a (negatív) karaktereit, de azt hiszem ez az egyetlen olyan eddig olvasott regényem, amiből senkit sem tudtam megkedvelni... Elképesztően ellenszenves az összes szereplő, kezdve a két fő karakterrel: Catherine-nel és Heathcliffel.,,

2. "Annyi növény van itt, erre pont egy olyanba ütközünk, ami visszaüt."
J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
Avagy egy igazán ütős könyv

Mark Lawrence: Tövisek Hercege és a folytatás
Nyáron volt szerencsém hozzá és basszus ilyet se nagyon pipáltam még. Főszereplőnk egy igazi antihős, a történet is ehhez hasonlóan őrült. Amúgy fantasy, nagyon jó ötletekkel és óriási csavarral. Gyorsan be is szereztem az első rész után a többi kötetet, hogy azokat is elolvashassam. És mindenképp újraolvasós lesz a széria, valamint nagyon szeretném Lawrence többi megjelent könyvét is végre elolvasni.

3. "Tudtad, hogy minden elkapott levél egy boldog napot jelent?"
Maggie Stiefvater: Shiver - Borzongás
Avagy egy boldogságosan boldogságos könyv, minden dráma nélkül

Christopher Moore: Biff evangéliuma
Azt hiszem ezt kiválasztani a legnehezebb, mert miiindenben van dráma, hogy aztán eljöjjön a heppiend. Bár nagyon rég olvastam már ezt a könyvet, de talán ez a legideillőbb. Zseniális volt! Nem vagyok vallásos, így talán pont ezért voltam tökéletes fogyasztója ennek a könyvnek, hiszen főszereplőnk Biff, aki Jézus (alias Jozsó) gyerekkori legjobb haverja volt és ő meséli el nekünk azt a 33 évet, Jézus gyerekkoráról, amit a Biblia kihagyott. Imádtam, nagyon vicces és szellemes volt és nagyon pozitív is. A közeljövőben ezt is szeretném újra olvasni. :)

4. "A fák élnek, a műanyag nem."
Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
Avagy egy élő, lélegző sztori, ami nem hagy nyugodni

Audrey Niffeneger: Az időutazó felesége
Te jó ég, ez a könyv...! Annyiszor olvastam már és láttam filmen és újra és újra késztetést érzek arra, hogy elolvassam vagy megnézzem, mert egyszerűen képtelen vagyok nélküle létezni. De ha megkérdezné bárki, hogy miért van ez így, képtelen lennék értelmes választ adni rá. Annyira hétköznapi az időutazás ellenére, annyira valós és mégis... Imádom ezt a könyvet.

5. "A fák között elvész a perspektíva. Meg az irány. Talán maga az élet is ilyen."
Charles Martin: Hegyek között
Avagy egy könyv, amiben elvesztél

Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak
Ezt most kicsit negatív irányból közelítem meg. Itt egy könyv, aminek hatalmas kultusza és rajongótábora van. És itt van az én kapcsolatom a könyvvel, amit még mindig nem tudok hova tenni. Vannak nagyon jó részei, de 90%-ban igazi agymenés az egész és néha azt sem tudtam, hogy mivan. Kész őrület az egész sztori. Plusz ehhez jönnek hozzá még azok a szavak, amiket max. emelt fizikával kapisgálnék maximum és teljes a káosz.

+1 "Úgy rémlett, mintha az összes fák suttogva beszélnének, híreket és mindenféle fondorlatokat közölnének egymással valami ismeretlen nyelven; az ágak meg ide-oda hajladoztak és markolásztak, pedig nem is fújt a szél."
J. R. R. Tolkien: A Gyűrű Szövetsége
Avagy egy párbeszédekben gazdag könyv

Stephenie Meyer: Twilight - Alkonyat
Hát öö. Ez lehet hülye választás volt, de most nem nagyon jut tudok mást. :) Mindig eszembe jut, mennyire olvasmányosra sikerült az első rész és nagyon jól eltalált szereplőket meg történetet kaptunk és ami plusz, hogy nagyon jól fel voltak építve párbeszédek.

Hmm, ez nagyon szuper és élvezetes tag volt, élmény volt a kitöltés. :3

A jelöltjeim:
Újfent nincsenek, nyugodtan vigye bárki, aki ki szeretné tölteni. Ha szeretné, meg is jelölhet, de nem kötelező. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése