Book Tag #1 - Nem félünk a könyvektől!

2016. november 5., szombat

Book Tag #1

Moly-on kaptam a kihívást kedves @sutha barátomról, de a válaszokat ide írom, hátha van még valaki, akit esetleg érdekel vagy szívesen kitöltené. :)
1. Nem szoktál „tengeri beteg” lenni a kocsiban való olvasástól? 
- De sajnos igen. :( Pedig majdnem minden nap két órát utazok... Az utóbbi időben próbálkoztam viszont és ráadásul elég sok sikerrel, szóval nem adom fel. ;9

2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért? 
- Ha kapásból kellene választanom, akkor J. K. Rowling. Mert könnyed, gördülékeny és élvezetes. Persze számos írót szeretek, de a történeteik miatt.

3. Harry Potter vagy Alkonyat? 
- Harry Potter. Viszont le kell szögeznem, hogy az Alkonyatot is imádom, de mégiscsak a Harry Potter volt az, amin felnőttem.

4. Van könyves táskád? 
- Nem tudom ez mit takar pontosan. Minden táskámban hordok könyveket. :'D

5. Meg szoktad szagolni a könyveket? 
- Egyértelmű! A legjobb élményem egy régi, kölcsönkapott 'A nyomorultak' kötet volt. Messziről lehetett érezni az illatát! Nem viccelek!

6. Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó? 
- Szerintem több ilyen is volt. Talán az egyik ilyen a 'Csontváros', illetve a soron következő néhány rész. Aztán rájöttem, hogy úgysem olvasnám el többször.

7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból? 
- Nem rémlik egy sem. Inkább szívemnek kedves történetem van az olvasásról. Elsős voltam és még messze nem értünk az abc végére, amikor én már lelkesen próbáltam/olvastam a papámnak az újságokból, bekarikázgatva a már ismert betűket. És én voltam az, aki aztán minden kötelezőt el is olvasott később. :D

8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon? 
- Egy Oxford Bookworms-féle 'Picture of Dorian Gray', illetve a 'Legendás állatok és megfigyelésük', meg 'A kviddics évszázadai'. Ezek nagyjából egyforma hosszúak rövidek.

9. Melyik a legvastagabb könyv a polcodon? 
- Ha nem számítjuk a 'Magyar értelmező kéziszótár' összevont kötetét, akkor G. R. R. Martintól a 'Sárkányok tánca'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése