Hónapzárás – 2018. november - Nem félünk a könyvektől!

2018. november 30., péntek

Hónapzárás – 2018. november

Annyi minden történt ebben a hónapban, ráadásul jól is jöttem ki az időmmel, úgyhogy döntöttem: csinálok egy havi összesítést, amiből szeretnék majd a későbbiekben hagyományt is teremteni. :) Lássuk akkor!



Olvasott könyvek száma: 6 db
Kicsit magyarázatra szorul a lista, hiszen a Vér és csont gyermekeit elsején fejeztem be, így az még átlógott október végéről, illetve elkapott egy kisebb olvasási válság a hó végére, szóval az Eastern szerintem már át fog csúszni decemberre. Ezeket nem is számoltam bele az elolvasottak listájába, ellenben Szabados Ági Olvasónaplójával, ami pedig nem a szó szoros értelmében vett könyv, ám mivel végigolvastam az első betűjétől az utolsóig, így beleszámítottam abba a hatba. Ezek voltak az áldozatok:


Ennyi könyvvel gyarapodott a könyvtáram: 7 db
Ezek közé csak a papír alapú könyveket számítom be, a kapott PDF-eket majd csak akkor, ha kézbe is fogom végre őket. Az Éhség, a Dracul és az Olvasónapló már elolvasásra is került, az Eastern pedig jelenleg is folyamatban van. A többiekre igyekszem majd hamarosan sort keríteni.


Elkészült bejegyzések száma: 6 db
Ennél többel készültem, de természetesen Nikki tervez... :) Négy könyvértékelés született: az Ikigairól, az Everlessről, a Vér és csont gyermekeiről és az Olvasónaplóról, amelyek mind Blogturnés könyvek voltak. Szintén a Blogturné keretében volt egy extra állomásom a Cinder kapcsán, ahová a könyv csodaszép borítóit szedtem össze nektek, illetve Gothic01-tól kaptam egy Book Tag meghívást DC Comics témakörbe, amit örömmel vállaltam.
Nem mondom, hogy elégedett vagyok, mert még sok mindent szerettem volna elhozni nektek, de...

Várható értékelések...
...a könyvekről, amiket már olvastam! (Nem bejegyzéseket mondok, mert az legyen inkább még meglepetés, de elöljáróban annyit megjegyeznék, hogy számos ötletet van épp a tarsolyomban. ;) Ezek felül is várható még természetesen, de ezek a tuti biztosak! ;)
  • Edward St. Aubyn: Patrick Melsore – Nincs baj / Baj van / Van remény (saját)
  • Stephen Hawking – Leonard Mlodinow: A nagy terv (saját)
  • Dacre Stoker – J. D. Barker: Dracul (BTK)
  • Alma Katsu: Éhség (BTK)
  • Kass Morgan: Lázadók (BTK)
  • Martin Kay: Eastern (recenzió + BTK)

Blogadatok számilag:
A statisztika szerint az oldalmegjelenítések száma a hónapban 2 281 volt.
A legnépszerűbb bejegyzést Sara Holland könyve tudhatja a magáénak, az Everless.
A feliratkozók jelenleg 57-en vannak, azt hiszem körülbelül hárommal nőtt a számuk az előző hónap óta... Remélem ez majd jobb lesz. :)

Facebook adatok számilag:
Összesen 47 poszt született, amik közül számos jó hírt (igen, megjelenést!) osztottam meg veletek többek között az Európa Könyvkiadó, a Jelenkor Kiadó, a GABO SFF, a Fumax, a Libri, a Maxim, a Delta Vision, a Geopen és az Atheaneum jóvoltából!
Volt egy borítóleleplezésünk is, aminél remélem már csak több lesz, valamint a már említett és elkészült 6 darab blogbejegyzés is megjelent a facebookon.
Kicsit aktívabb voltam a fényképezés terén is: hat kép került fel az instagram által a facebookra is.
A legnépszerűbb bejegyzés itt is az Everless lett 1343 megtekintéssel.
A kedvelések száma is szépen megugrott: 475-en voltunk november elsején és mai napot 511-gyel zárjuk! Ez nem kevesebb, mint 36 új ember!! Remélem ennél már csak még többen jöttök! <3

Minden más, ami könyvekhez köthető:
  • Ez nem tartozik szorosan a bloghoz, de azért jó ha tudjátok... Idén szeptembertől levelezőn folytatom tanulmányaimat és a PTE-n bővítem könyvtáros ismereteimet, ennek köszönhetően pedig hamarosan elolvashatjátok majd az első "igazi"(-nak készült) recenziómat a Hawking és Mlodinow páros könyvéről, A nagy tervről. (Megj.: beadandó...) Ezeken kívül még számos beadandó és a szóbeli vár rám, amik részben már kész vannak, viszont látványosan visszavetik az aktivitásom itt, ezért mindenképp türelmeteket kérem! :)
  • A suli mellett természetesen dolgozom, beköszöntött a téli (vagy őszi?) depis időszak is, ami szintén érzem, hogy rányomja a bélyegét a mindennapokra (lásd: olvasási válság). De van jó oldala is a dolognak, mégpedig hogy kiélhetem a kreativitásom. A hóember és a rénszarvas a könyvtárunk egyik pultját díszíti! :)

Összességében:
Minden idő- és kedvhiány ellenére úgy érzem, hogy végre egy elég tartalmas hónapot sikerült zárni. Olvastam sok jó könyvet, amik közül számomra a hónapban a Vér és csont gyermekei és a Dracul vitte a prímet.
Borító tekintetében szintén a Vér és csont gyermekei volt az abszolút favorit, de Kass Morgan: Lázadók című könyve is szorosan a nyomában van. Alig várom, hogy a sorozat többi része mellé kerüljön a polcomra.
Bár a célom annyi könyv elolvasása volt, hogy az évet 100 könyv elolvasásával zárhassam, azt hiszem ez idén sem fog összejönni... :)

Külön köszönet ezúton is az Agave Könyveknek, a Twister Media Kiadónak, a Libri Kiadónak, a Maxim Könyvkiadónak, a Könyvmolyképzőnek és a Kossuth Kiadónak!

Ti milyen hónapot zártok? Mik voltak a kedvenc olvasmányaitok a hónapban? Mindent sikerült beszerezni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése