Mini karácsonyi kívánságlista - Nem félünk a könyvektől!

2016. december 24., szombat

Mini karácsonyi kívánságlista


Mivel idén kicsit megcsúsztunk a karácsonyi ajándékozással és nem nagyon adogatunk semmit, így gondoltam megosztom veletek az én kis könyves listámat, aminek nagyon örülnék, de valószínűleg egyet sem fogok megkapni belőle. :P Persze várakozásban amúgy is jó vagyok, így majd... talán... januárban. :)


Stephenie Meyer: A Vegyész

Amióta olvastam a fülszöveget, azóta nagyon várom ezt a könyvet. Alkonyat-utálat ide vagy oda, hisz sokan nem szeretik, azért azt el kell ismerni, hogy Stephenie Meyer azért írni nagyon jól tud. Nem vagyok elfogult és próbálok objektív maradni vele szemben, hiszen én is láttam a hibáit annó, de ettől függetlenül mindenképp esélyt akarok adni ennek a könyvnek.
Most nem a természetfelettivel tér vissza az írónő, hanem egy nyomozós, akciódúsnak ígérkező thrillerrel. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hozott ki a témából.


Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek

Moyes-szűz vagyok még, bár őszintén szólva ez így baromi borzasztóan hangzik. :D Egyértelműen én is azért akarom elolvasni ezt a könyvet, mert agyon van hypeolva. Már azóta szemezek vele, hogy az új borítós megjelenést folyamatosan osztották meg a legkülönbözőbb közösségi oldalakon. No meg persze ott a film is. Ehhez már volt szerencsém és tetszett is, de remélem, hogy még nagyobb élményt fog nyújtani maga a könyv.

Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Imádom a borítót. Nagyon imádom a borítót. És bízom abban, hogy ha a könyvhöz jutok, akkor azt is imádni fogom. Sok mindent nem tudok róla amúgy, csak azt, hogy különleges képességű gyerekek a főszereplők. És igen, láttam a filmelőzetest is, noha a filmet magát még nem és az ottani hangulat is lenyűgözött. Aztán ha szuperjó lesz, jöhetnek a folytatások is!





A többi kötethez nem raknék képeket. Sok van, így a teljesség igénye nélkül felsorolok néhányat, amit a közeljövőben mindenképp szeretnék a magaménak tudni:
Paula Hawkins: A lány a vonaton
Kass Morgan: 21 nap
G. R. R. Martin: Lázálom
Szaszkó Gabriella: Maradj velem
Takami Kósun: Battle Royal
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése