Nyári nyereményjáték! - Nem félünk a könyvektől!

2017. június 4., vasárnap

Nyári nyereményjáték!

Sziasztok!

Megünnepelvén, hogy végre vége (vagy lassan vége) a sulinak, szeretnék egy kisebb nyereményjátékot hirdetni. Van egy szuper, csajszis, nyári könyvem, amit én már nem hinném, hogy újra fogok olvasni, így úgy döntöttem kisorsolom köztetek.

És hogy mi is ez pontosan?

Shannon Hale: Austenland - Vakáció Mr. Darcyval
Fülszöveg:
Jane fiatal New York-i nő, aki mintha képtelen volna rátalálni az igazira – talán azért, mert titokban megszállottan rajong Mr Darcyért, ahogyan Colin Firth játszotta a Büszkeség és balítélet BBC adaptációjában.
Ám amikor egy jómódú rokona örökül hagy rá egy Austen-mániás nők számára kitalált, angliai vakációt, Jane ábrándjai arról, hogy megismerkedjen a tökéletes, régensség korabeli úriemberrel, hirtelen valóságosabbá válnak, mint azt valaha is képzelte volna.
Vajon ez a hamis austeni világba tett utazás elég lesz-e ahhoz, hogy Jane mindörökre lerázza magáról megszállottságát? Vagy álmai esetleg valóra válnak, és megleli a maga Mr Darcy-ját?
A történet magával ragadó, elbűvölő és csupa empátia. Shannon Hale mindnyájunkból kihozza a benne szunnyadó Jane Austen rajongót.

____________________________________________________________
A szabályok a következők: 
1. Jelentkezz a játékra az alábbi módok egyikén: írj a bejegyzés alá egy hozzászólást (legyen ott az emailcímed!!) VAGY írj e-mailt a nemfelunkakonyvektol@gmail.com-ra VAGY a facebookon található kép alá írj egy hozzászólást! 
2. Légy követője a blognak és/vagy lájkold a facebook oldalt! (Ez igazából nem kötelező, de nagyon fogok örülni neki! <3)  
3.  Várd, hogy melléd álljon a szerencse! ;)
Jelentkezési határidő: 2017. 06. 23.
Sorsolás (ha minden jól megy): 2017.06.24.

És ami még fontos: csak magyarországi lakcímre postázok!

Jó játékot! ;)

115 megjegyzés:

  1. Szia!
    A játékra szeretnék jelentkezni! E-mail címem: sukalac@gmail.com
    A blogon követlek. Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi a lehetőséget, mióta láttam a filmet nagyon érdekel a könyv :)
    ashleyfan@indamail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, felírtalak. :3 (Király a film! :3)

      Törlés
  3. Szia!

    Köszönöm, élnék a lehetőséggel. :) E-mail címem: barbi2000809@gmail.com

    All the love xx
    Barby

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is szeretnék játszani :) Az e-mail címem: szofee00@gmail.com
    Nagyon tetszik a blogod, be is követtelek. Köszönöm szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :3 Fel is írtalak! :))

      Törlés
  5. Szia, már régóta szemezek ezzel a gyönyörűséggel, szeretnék én is részt venni a játékon ha lehet, az email címem: peni89@gmail.hu És persze követem a blogodat is, peni891. névvel. A molyon keresztül találtam ide, és nagyon szuper az oldalad, állandó olvasód leszek. :) Üdv, Enikő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :3 Fel is írtalak! :))

      Törlés
    2. köszi szépen :)

      Törlés
  6. Szia!
    Én is szeretnék játszani
    E-mail címem: mayerhanna2000@gmail.com
    Köszi a lehetőséget;)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ennek a könyvnek a dilmadaptaciója tetszett de a könyvet még nem olvastam, de nagyon szuper lenne. Szóóvaalll szeretnék játszani!
    E-mail címem: t.a.19931222@gmail.com
    Köszönöm a lehetőseget!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az egyik kedvenc vígjátékom lett ez a film. :D Fel is írtalak. :3

      Törlés
  8. Szia! Köszi a lehetőséget!! :-) Már olvastam a könyvet, remélem majd sajátomnak is tudhatom. E-mail címem: eszter.smidhoffer.95@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra email címem tinapozsonyi13@gmail.com köszönöm a lehetőséget és sok sikert a nyertesnek 😘

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék jeletkezni a játékra!
    A blogon is és facebookon is követlek (facebookon Viola Pásztor néven).
    Köszönjük szépen a lehetőséget a játékra! :)
    email címem: wymermia19@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget! Remélem szerencsém lesz.
    Szeretnék jelentkezni a játékra! Követlek itt a blogon. :)
    Email címem pedig: szandiykiss@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a nyereményjátékra, köszönjük a lehetőséget! (:
    Email címem: csenge.vecsey@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igazán nincs mit. :P Fel is írtalak! :3

      Törlés
  13. Szia!
    Én is szeretnék játszani :) Most találtam a blogodra, de eddig tetszik, be is követtelek. Köszönöm szépen a lehetőséget.
    Az e-mail címem: simkobianka@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, remélem majd később se csalódsz! Fel is írtalak! :3

      Törlés
  14. Szia szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :) Köszönöm a lehetőséget :)
    Az e-mail címem: szandi0018@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Jelentkeznék a nyereményjátékra! :) Köszi a lehetőséget! E-mail címem: emmarozsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! :)
    Nagyon régóta szeretném elolvasni ezt a könyvet, szóval én is jövök. Fel is iratkoztam. Köszönöm a lehetőséget ^^
    E-mail címem: alexandramida18@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Kedves RóҜaLány!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Az e-mail címem: onyitrai[kukac]gmail[pont]com
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra (Fb like, blog követés)
    eperke29@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a követéseket, felírtalak! :3

      Törlés
  19. Szia! Feliratkoztam Vislóczki Dorina néven és jelentkeznék a játékra. Email címem:doro0507@gmail.com Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, feliratkoztam a blogra is, ezzel az e-mail címmel: zsofiiiiii@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Like a facebook oldaladon+hozzászólást is írtam.
    Itt feliratkoztam és nagyon várom a 24-ei sorsolást.
    E-mail címem:katalin.szell@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    A játékra szeretném jelentkezni. Likeoltam az oldaladat is.
    Köszönöm a lehetőséget.
    E-mail címem: horvathbetttina95@freemail.hu

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Szeretnék én is jelentkezni a játékra!
    E-mail címem: nojmi1994@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    aranybaba@gmail.com
    Örülök a lehetőségnek, nagyon szépen köszönöm!
    Szép napot,
    Szilvi

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra. Helie néven követem a blogod már régebb óta és nagyon szeretem. :) Az e-mail címem: helielinns@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget. :)
    Kellemes hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj igen, köszönöm és nagyon örülök, hogy tetszik! :3
      Fel is írtalak! :))

      Törlés
  26. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Az e-mail címem: 22.nagylilla@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  27. éppen a minap végeztem Hale libapásztorlánykájával (na jó: A suttogó... de hogy honnan ez a cím?), olvasnék még tőle szívesen.
    címem: kissjuli[kukac]tvn.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mást még nem olvastam tőle, de rákeresek!
      Felírtalak! ;)

      Törlés
  28. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :) e-mail címem: ilonkaanna86@gmail.com köszi! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia, én is jelentkezek:)
    eszterka2@gmail.com
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  30. Szia, én is szeretnék jelentkezni a játékra.
    Email címem: vricu4060@freemail.hu

    VálaszTörlés
  31. Szia szeretnék jelentkezni! :)
    nagy_adri1229@yahoo.hu

    VálaszTörlés
  32. Szia! :)

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :)
    Az email címem: beautifullife.lexi@gmail.com.
    Mint itt, mint facebookon követlek. (Ott Alessa Herondale néven találod meg a nyomom.)

    Köszönöm szépen a nyereményjátékot!
    További szép estét,
    Alessana ♥

    VálaszTörlés
  33. Szia :)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :) Régóta fáj már a fogam erre a könyvre. Itt blogon követlek :) Email címem: ewy0627@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Fel is írtalak, szóval már neked is megvan az esélyed! ;)

      Törlés
  34. Szia! Én is jelentkeznék! :)
    Az e-mail címem oedig : sellilus@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Jelentkezni szeretnék a játékra. Lájkoltam a blog facebook oldalát. Az e-mail címem: huberviki@gmail.com . Köszönöm szépen a lehetőséget:)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, fel is írtalak! :3

      Törlés
  36. Szia!
    A játékra szeretnék jelentkezni, e-mail: orbangyongyi0309@gmail.com
    Nyomtam like-ot facebookon.

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Jelentkezni szeretnék a játékra, e-mail címem: emma.gyuricza@gmail.com
    Facebookon like-oltam az oldalt.
    Köszönöm a lehetőséget! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönöm, fel is írtalak! :3

      Törlés
  38. Szia :) Köszi a lehetőséget a játékra, én is jelentkeznék. Email címem: books.movies.music10@gmail.com
    Fel vagyok iratkozva, Virág Blogger néven.

    További szép napot! ;)
    Virág

    VálaszTörlés
  39. Szia! Köszönöm a játékot! e-mail címem: lullaby184@gmail.com. Facebookon követlek és lájkoltalak! Legyen szép napod^^

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra. Facebookon már követem a blogod, és örülök, hogy rátaláltam.:) Jó olvasgatást! :)
    email: fejesbeni@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :3 Felírtalak! :))

      Törlés
  41. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra! Igaz, még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik. Email címem: boros.merci2003@gmail.com
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, nagyon örülök! :3 Fel is írtalak! :))

      Törlés
  42. Szia! Én is jelentkeznék. :) Júlia Dumitrán néven követlek.
    Email címem: dumitranjulia@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Én is jelentkezni szeretnék! :)
    Az e-mail címem: rothhannuci2000@gmail.com
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!

    Szeretnék jeletkezni a játékra! :)

    A blogon is és facebookon is követlek (facebookon Marietta Nagy néven). Email: marietta.nagy03@gmail.com

    Köszönöm szépen a lehetőséget a játékra! :)

    További szép napot, és sok sikert a bloghoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a követéseket, fel is írtalak! :3

      Törlés
  45. Szia!

    Nagyon tetszik a blogod. :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Itt az e-mail címem: molnar_niki98@citromail.hu
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, fel is írtalak! :3

      Törlés
  46. Szia!
    A játékra szeretnék jelentkezni. Az e-mailem: dodoka0123@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  47. Szia! Köszi a lehetőséget:) sztancsikszabinaaa33@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Köszi a játékot, jelentkeznék ^^

    Email: reta_09@hotmail.com (feliratkozni másik emaillel iratkoztam, de inkább ezt használom :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Fel is írtalak! :3 (Amúgy nagyon tetszik a neved! Mikor először olvastam azt hittem, félreolvastam, de neeeem. Széép! :3)

      Törlés
  49. Szia, nagyon-nagyon szeretném! :) Szép napot Neked!
    meseme@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékodra. E-mail: tolcserberni@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
  51. Szia szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. Igaz még csak most találtam a blogodra , de nekem eddig nagyon tetszik ahogyan írsz , így tovább !!!

    E-mail címem: rdsbglrk@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia, a játékra szeretnék jelentkezni. Az e-mail címem a következő: doti.dorka@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia!! Szeretnék a játékra jelentkezni :)
    any8720@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, már régóta szemezek a könyvvel. Az emailcímem szabotunde1995@gmail.com
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  55. A játékra szeretnék jelentkezni! E-mail címem: naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Szeretnék a játékra jelentkezni :)
    elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia!Nem tudom még esedékes e, de szeretnék a jàtékra jelentkezni. ☺e-mail:ancsika1985@indamail.hu
    Köszi ☺

    VálaszTörlés
  58. Szia! Én is szeretnék jelentkezni. :3 Pont kéne valami ilyesmi könnyed olvasmány most. :D
    E-mail címem: dorisz1997@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia. Szeretnék a játékra jelentkezni, remélem még beleférek. Lájkoltam az fb oldaladat! evathediva0419@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  60. Szia! Én is szeretnék jelentkezni.
    Email címem: madri2000@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Az email-címem: ancsi666@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok! Már nem írok egyesével mindenkinek, de felírtam mindenkit és hamarosan sorsolok! :3

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni!
    Az email-címem: sellilus@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Először is nagyon köszönöm a lehetőséget!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Email címem: vivike2003.02.16@gmail.com

    VálaszTörlés